Tudtad? Egy profi webáruházat havi 19.900 Ft-ért bérelhetsz tőlünk, és mi testre is szabjuk Neked. Részletekért kattints.

Mindenben támogatunk,
hogy 110%-ot hozz ki a
webáruházadból

Ingyenes rendszeroktató videók

Admin rendszer részletes áttekintése. Ebben a videóban azt mutatjuk be, hogy pontosan mit is tud az admin felület. 

Termékfeltöltés

Menü kezelés

Design beállítások

Elrendezések módosítása

Eladások kezelése

E-mail sablonjainkat könnyedén testreszabhatjuk, hogy megnyerőek és informatívak legyenek vásárlóink számára. Itt találjuk a regisztrációs, rendelés visszaigazoló e-mailt is.

Beállítás:
Vezérlőpult > Kék „E-mail módosítás” gyorsgomb.

Design beállítások:
Feltölthetjük áruházunk logóját és teljesen testreszabhatjuk az email sablon kinézetét.

Email tartalom:
Ebben a szekcióban kell beállítanunk a különböző eseményekhez tartozó e-mailek tartalmát.
Itt csoportosítva találjuk az e-maileket:

  • Vásárló értesítése
    (megrendelés visszaigazolás, fiók regisztráció, elfelejtett jelszó stb.)
  • Rendelés státusz változás
    (új megrendelés, szállítás alatt, teljesített, törölt stb.)
  • Admin értesítés
    Itt állíthatjuk be az adminnak kiküldött e-mail értesítések tartalmát. Pl. vásárlói regisztráció, értesítés a rendelésről stb.

 

Bolt beállítások

Fizetési módok

A banki átutalás egy egyszerű és remek megoldás a fizetésre. Segítségével például visszaszorítható az át nem vett utánvételes csomagok száma is.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Fizetési módok > Banki átutalás

  • Az „Átutalás utasításai” mezőbe írjuk be általános banki adataink. pl.: kedvezményezett neve, bankszámlaszám, IBAN szám, bank neve stb.
  • Az „Összeg” mezőben megadhatjuk a minimum rendelési értéket. Ha ennél kisebb a rendelés összege, akkor a banki átutalás fizetési mód nem jelenik meg a pénztár oldalon.
  • „Rendelés állapota”: Itt megadhatjuk, hogy banki átutalás fizetési mód esetén milyen rendelési státuszt kapjon a beérkező rendelés. Praktikus lehet például egy „Utalásra vár” státuszt létrehozni, így elkerülhetjük, hogy véletlenül olyan rendelést is kiküldjünk a vásárlónak, amit még ki sem fizetett.
  • „Földrajzi zóna”: Korlátozhatjuk a banki átutalásos fizetési módot földrajzi zónákra például országokra vagy kontinensekre.
  • „Állapot”: Itt tudjuk ki vagy bekapcsolni a fizetési módot, hogy megjelenjen a webáruházban.
  • „Sorrend”: Számozással sorrendbe rendezhetjük a fizetési módokat a pénztár oldalon.

Banki átutalás

A Barion az egyik legegyszerűbben integrálható online bankkártyás fizetési mód.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Fizetési módok > Barion

  • Állapot: Itt tudjuk ki vagy bekapcsolni a fizetési módot, hogy megjelenjen a webáruházban.
  • Folyamatban lévő / Sikeres / Sikertelen rendelés állapota: Beállíthatjuk, hogy a fenti esetekben milyen rendelési állapotba kerüljön a beérkező megrendelés.
  • Min. összeg: Ebben a mezőben megadhatjuk a minimum rendelési értéket. Ha ennél kisebb a rendelés összege, akkor a fizetési mód nem jelenik meg a pénztár oldalon.
  • Földrajzi zóna: Korlátozhatjuk a fizetési módot földrajzi zónákra például országokra vagy kontinensekre.
  • Titkos azonosító: Ezt az azonosítót a Barion fiókunkban találjuk az Elfogadóhely adatainál.
  • Barion felhasználó: Itt adjuk meg Barion fiókunk e-mail címét.
  • Barion felhasználó jelszava: Adjuk meg Barion fiókunk jelszavát.
  • Barion Pixel ID: Ezt az azonosítót a Barion fiókunkban találjuk az Elfogadóhely adatainál.
  • Fizetés típusa: Itt válasszuk az „Azonnali tranzakció” lehetőséget.
  • Anonim felhasználók engedélyezése: Lehetőségünk lenne beállítani, hogy csak Barion felhasználók fizethessenek az oldalunkon, de itt érdemes a „Nem” opciót választani. Így bármilyen a Barion által elfogadott bankkártyával fizethetnek a látogatóink.
  • Fizetési módok: Itt válasszuk az „All” lehetőséget, hogy Barion egyenlegükkel és bankkártyával is fizethessenek a vásárlók.
  • Teszt mód: Beállíthatjuk, hogy éles vagy teszt fiók adatait adtuk meg a fenti mezőkben.
Lehetőségünk van beállítani helyszíni fizetést is. Beállítás: Vezérlőpult > Bolt beállítások > Fizetési módok > Helyszíni fizetés Ez a fizetési mód az „Extra fizetési módok” nevű modulban található. A beállításhoz válasszuk a „Fizetés az üzletben” lehetőséget. Ebben a modulban rengeteg beállítási lehetőségünk van, de nézzük most a legfontosabbakat. Beállítások: Itt találjuk az alapbeállításokat.
  • Rendelési státusz: Beállíthatjuk, hogy milyen rendelési állapotba kerüljön az ezzel a fizetési móddal leadott megrendelés.
  • Állapot: Itt tudjuk ki vagy bekapcsolni a fizetési módot, hogy megjelenjen a webáruházban.
Alapszabályok: Ebben a menüben szabályozhatjuk, hogy a fizetési mód milyen feltételekkel esetén jelenhet meg:
  • Földrajzi zóna
  • Ország
  • Pénznem
  • Vásárlói csoport
  • Szállítási mód

    (FONTOS: Ennél a lehetőségnél csak a személyes átvétel szállítási módot jelöljük ki, amennyiben azt szeretnénk, hogy ez a fizetési mód csak személyes átvétel esetén jelenjen meg.)

  • Dátum
  • stb.
Termék szabályok: Itt szabályozhatjuk, hogy a fizetési mód milyen termék feltételekkel esetén jelenhet meg:
  • Kiválasztott kategória
  • Kiválasztott termékek
  • Megadott gyártók
  • stb.
Kosár szabály: Kosár szabály esetén szabályozhatjuk, hogy a fizetési mód milyen feltételekkel esetén jelenhet meg:
  • Fizetendő összeg
  • Súly
  • Mennyiség

Magyarországon az egyik legelterjedtebb fizetési mód az utánvétes fizetés.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Fizetési módok > Utánvétes fizetés

Ez a fizetési mód az „Extra fizetési módok” nevű modulban található. A beállításhoz a modulban válasszuk újra az Utánvétes fizetést.

Ebben a modulban rengeteg beállítási lehetőségünk van, de nézzük most a legfontosabbakat.

Beállítások:

Itt találjuk az alapbeállításokat.

  • Rendelési státusz: Beállíthatjuk, hogy milyen rendelési állapotba kerüljön az ezzel a fizetési móddal leadott megrendelés.
  • Állapot: Itt tudjuk ki- vagy bekapcsolni a fizetési módot, hogy megjelenjen a webáruházban.

Alapszabályok:

Ebben a menüben szabályozhatjuk, hogy a fizetési mód milyen feltételek esetén jelenhet meg:

  • Földrajzi zóna
  • Ország
  • Pénznem
  • Vásárlói csoport
  • Dátum
  • stb.

Termék szabályok:

Itt szabályozhatjuk, hogy a fizetési mód milyen termék feltételekkel esetén jelenhet meg:

  • Kiválasztott kategória
  • Kiválasztott termékek
  • Megadott gyártók
  • stb.

Kosár szabály:

Kosár szabály esetén szabályozhatjuk, hogy a fizetési mód milyen feltételekkel esetén jelenhet meg:

  • Fizetendő összeg
  • Súly
  • Mennyiség

Lehetőségünk van felszámítani extra díjakat a rendeléshez. Ilyen lehet például az utánvét díj is.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Fizetési módok > Utánvételi díj / Extra díjak

Ez a lehetőség az „Extra díjak” nevű modulban található.

Ebben a modulban rengeteg beállítási lehetőségünk van, hogy a különböző utánvétes fizetési módokhoz(GLS, FoxPost, Packeta) extra felárat számítsunk fel.

De nézzük most a legfontosabbakat:

Beállítások:

Itt találjuk az alapbeállításokat.

  • ÁFA: Beállíthatjuk, hogy milyen ÁFA legyen érvényes a felszámított díjra.
  • Állapot: Itt tudjuk ki- vagy bekapcsolni a fizetési módot, hogy megjelenjen a webáruházban.

Alapszabályok:

Ebben a menüben szabályozhatjuk, hogy az extra díjak milyen feltételek esetén jelenhetnek meg:

  • Földrajzi zóna
  • Ország
  • Pénznem
  • Vásárlói csoport
  • Szállítási mód
  • Fizetési mód

    (FONTOS: Ennél a lehetőségnél mindenképp azt az utánvétes fizetési módot jelöljük ki, amelyikhez az extra díjat szeretnénk felszámolni.)

  • Dátum
  • stb.

Termék szabályok:

Itt szabályozhatjuk, hogy a fizetési mód milyen termék feltételekkel esetén jelenhet meg:

  • Kiválasztott kategória
  • Kiválasztott termékek
  • Megadott gyártók
  • stb.

Ár beállítások:

Az ár beállítások esetén beállíthatjuk a díj mértékét különböző feltételek segítségével:

  • Díj / kedvezmény feltétele
    Beállíthatjuk például egységár, súly tartomány vagy fizetendő összeg segítségével.
  • Súly
  • Mennyiség
  • stb.

Szállítási módok

A FoxPost nagyszámú és könnyen elérhető csomagautomatái miatt népszerű szállítási mód lehet webáruházunkban.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Szállítási módok > FoxPost szállítási árak

  • Automata költsége
    Itt adhatjuk meg az automatába kézbesített csomag szállítási díját.
  • Házhozszállítás költsége
    Itt adhatjuk meg a házhozszállított csomag szállítási díját.
  • Ingyenes limit
    Itt megadhatjuk, hogy mekkora összeg elérésekor legyen ingyenes a FoxPost szállítás.
  • ÁFA
    Itt hozzárendelhetjük az ÁFA-t a szállítási díjhoz
  • Elérhető szolgáltatások
    Kiválaszthatjuk, hogy melyik FoxPost szolgáltatást szeretnénk megjeleníteni a webáruházunkban.
  • Állapot
    Ki- és bekapcsolhatjuk a teljes modult.

API beállítások:

Ebben a szakaszban kell megadnunk a FoxPost fiókunkban található API adatokat.

Lehetőségünk van létrehozni számos szállítási módot, ezek lehetnek akár olyan módok is, amikhez jelenleg nem rendelkezünk integrációval.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Szállítási módok > Szállítási árak (Packeta, GLS)

Ebben a modulban rengeteg beállítási lehetőségünk van, hogy a különböző szállítási módokat hozzunk létre.

Válasszuk ki vagy hozzuk létre a nekünk szükséges szállítási módot. Ezen belül az alábbi beállítási lehetőségeink vannak:

Beállítások:

Itt találjuk az alapbeállításokat.

  • ÁFA: Beállíthatjuk, hogy milyen ÁFA legyen érvényes a felszámított díjra.
  • Állapot: Itt tudjuk ki- vagy bekapcsolni a fizetési módot, hogy megjelenjen a webáruházban.

Alapszabályok:

Ebben a menüben szabályozhatjuk, hogy a szállítási mód milyen feltételek esetén jelenhetnek meg:

  • Földrajzi zóna
  • Ország
  • Pénznem
  • Vásárlói csoport
  • Fizetési mód
  • Dátum
  • stb.

Termékszabályok:

Itt szintén szabályozhatjuk, hogy a szállítási mód milyen termék feltételekkel esetén jelenhet meg:

  • Kiválasztott kategória
  • Kiválasztott termékek
  • Megadott gyártók
  • stb.

Ár beállítások:

Az ár beállítások esetén beállíthatjuk a díj mértékét különböző feltételek segítségével:

  • Szállítási mód logika
    Beállíthatjuk például egységár, súly tartomány vagy fizetendő összeg segítségével.
  • Súly
  • Mennyiség
  • stb.

A GLS az egyik legnépszerűbb futárcég Magyarországon. Ebben a leírásban a GLS API (MyGLS integráció) bekötéséhez kaphatunk információt. Ez a megoldás rengeteg terhet levesz a webáruház üzemeltetőjéről, hiszen így nem kell manuálisan felvinni a csomagokat a MyGLS rendszerébe, hanem egy kattintással beküldhetünk minden lényeges információt. Ez a rész kihagyható amennyiben továbbra is manuálisan szeretnénk feltölteni csomagjaink a MyGLS-be.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Bolt adatai > (zöld szerkesztés gomb) > GLS API

Fő beállítások:

  • GLS engedélyezése
    A GLS API modul engedélyezése vagy kikapcsolása az admin felületen
  • Ország API
    A feladó ország. Jelen esetben válasszuk Magyarországot.
  • Bejelentkezési név
    A MyGLS fiók e-mail címe.
  • Jelszó
    A MyGLS fiók jelszava
  • Utánvételes fizetési mód
    Itt mindig válasszuk a webáruházunkban használt GLS utánvételes fizetési módot.
  • GLS szállítási mód
    A modul csak az itt kiválasztott szállítási móddal leadott rendeléseket engedi beküldeni a MyGLS rendszerbe.

Feladó:

Ebben a részben pontosan adjuk meg a MyGLS rendszerében rögzített feladó adataink.

A fent leírtakon kívül rengeteg egyéb lehetőségünk van a modul testreszabására, ezért érdemes átnézni a többi beállítást is.

Amennyiben mindent jól állítottunk be mentés után nincs más dolgunk, mint a Rendelés részletei oldalon a kék „Küldemény beküldése” gombra kattintani a csomag feladásához.

A GLS csomagpont / csomagautomata szállítási mód remek választás lehet dinamikusan növekvő számú csomagautomatái miatt.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Szállítási módok > GLS csomagpont árak

  • Állapot
    A GLS csomagpont / csomagautomata modul engedélyezése vagy kikapcsolása.
  • Ország
    A feladó ország. Jelen esetben válasszuk Magyarországot
  • Ár
    Itt kell beállítanunk a csomagpontos / csomagautomatás szállítás árait.
  • ÁFA
    Itt beállíthatjuk a szállítási módhoz tartozó ÁFA-t.
  • Csomagpont fajták
    Magyarországi feladóhely esetén ezt hagyjuk az alapértelmezett beállításon.
  • Vásárlói csoport
    Jelöljük be, hogy melyik vásárlói csoportnak jelenhet meg ez a szállítási mód.
  • Sorrend
    Beállíthatjuk, hogy milyen sorrendben jelenjenek meg a szállítási módok a pénztár oldalon.

A megfelelő beállítások után a GLS csomagpont / csomagautomata szállítási mód megjelenik a pénztár oldalon.

 

Ebben a leírásban a Packeta API bekötéséhez kaphatunk információt. Ez a megoldás rengeteg terhet levesz a webáruház üzemeltetőjéről, hiszen így nem kell manuálisan felvinni a csomagokat a Packeta rendszerébe, hanem egy kattintással beküldhetünk minden lényeges információt. Ez a rész kihagyható amennyiben továbbra is manuálisan szeretnénk feltölteni csomagjaink a Packeta felületén.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Bolt adatai > (zöld szerkesztés gomb) > Packeta

Fő beállítások:

  • Packeta engedélyezése
    A Packeta modul engedélyezése vagy kikapcsolása az admin felületen
  • API jelszó
    Ezt az azonosítót a Packeta fiókunkban találjuk.
  • Küldő
    Fontos, hogy a Packeta rendszerében létrehozott feladó / küldő nevét adjuk meg.
  • Jelszó
    A MyGLS fiók jelszava
  • Utánvételes fizetési mód
    Itt mindig válasszuk a webáruházunkban használt Packeta utánvételes fizetési módot.
  • Packeta szállítási mód
    A modul csak az itt kiválasztott szállítási móddal leadott rendeléseket engedi beküldeni a Packeta rendszerbe.

A fent leírtakon kívül rengeteg egyéb lehetőségünk van a modul testreszabására, ezért érdemes átnézni a többi beállítást is.

Amennyiben mindent jól állítottunk be mentés után nincs más dolgunk, mint a Rendelés részletei oldalon a „Küldemény beküldése” gombra kattintani a csomag feladásához.

Az alábbi leírásban a Packeta csomagpontok / csomagautomaták (Z-box) beállításait találjuk.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Szállítási módok > PacketaPont / Z-box árak

  • API kulcs
    Adjuk meg a Packeta fiókunkban található API kulcs első 16 számjegyét.
  • ÁFA
    Itt hozzárendelhetjük az ÁFA-t a szállítási díjhoz.
  • Maximum súly
    A szállítási mód nem jelenik meg a pénztár oldalon, amennyiben a csomag súlya több az itt beállított értéknél.
  • Ingyenes szállítás limit
    Itt megadhatjuk, hogy mekkora összeg elérésekor legyen ingyenes a PacketaPont szállítás.
  • Szállítási díj
    Itt adhatjuk meg a szállítási díjat.
  • Állapot
    Ki- és bekapcsolhatjuk a teljes modult.
  • Sorrend
    Szállítási módok sorrendje a pénztár oldalon.
  • Földrajzi zóna
    Beállíthatjuk, hogy melyik földrajzi zónában legyen elérhető a szállítási mód.
  • Rendelési állapot
    Rendelési állapot beállítása a szállítási módhoz.

Sikeres beállítás esetén a Packeta csomagpont / csomagautomaták (Z-box) szállítási mód megjelenik a pénztár oldalon.

Számlázó modulok

A Billingo jelenleg az egyik legnépszerűbb online számlázó.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Számlázó modulok > Billingo

FONTOS: A beállításhoz használjunk először TESZT fiókot!

API beállítások

  • Api kulcs
    Itt adjuk meg a Billingo fiókunkban létrehozott API kulcsot.
  • Számlatömb ID
    A számlatömb ID-t a Billingo fiókunk „Számlatömbök” menüjében hozhatjuk létre.

Számlák

Ebben a szakaszban számos fontos beállítást találunk, amennyiben nem szeretnénk módosítani őket hagyjuk az eredeti beállításon.

Fizetési módok

Párosítsuk össze a webáruházunkban található fizetési módokat a Billingo számlán megjelenthető fizetési módokkal.

Sikeres beállítás esetén a számla generálásához kattintsunk a rendelés részletei oldalon a „Számla” mellett található fogaskerék ikonra.

Marketing beállítások

A Google Analytics 4 (GA4) egy frissített verziója a Google Analytics webanalitikai platformnak. A GA4 a korábbi verziókhoz képest számos új funkcióval és lehetőséggel rendelkezik, amelyek segítségével még részletesebb adatokat lehet begyűjteni az oldalak és az alkalmazások látogatóiról.

Beállítás:
Vezérlőpult > Bolt beállítások > Bolt adatai > Szerkesztés (zöld ceruza) > Választék > Universal Analytics + GA4 Beállítás

Lépések:

Amennyiben mindent a leírás szerint csináltunk, pár órán belül már elkezdenek megjelenni az adatok a GA4 fiókunkban.

Elakadtál? Segítség kell?
Foglalj ingyenes konzultációs időpontot.

10 éves e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkező szakértőnk minden kérdésedre választ fog adni.