Tudtad? Egy profi webáruházat havi 19.900 Ft-ért bérelhetsz tőlünk, és mi testre is szabjuk Neked. Részletekért kattints.

Nagyon szoros a verseny a webáruházak között. Ezért, akit a saját webáruház nyitása foglalkozat, annak fel kell vennie a nyúlcipőt és még a webáruház indítása alatt érdemes informálódnia, stratégiát és üzleti tervet kidolgoznia, képet kapni más webáruház tulajdonosok tapasztalatai alapján és ismernie kell az internetes vásárlók szokásait. És ez csak a kezdet… kétrészes cikksorozatunkban feltárjuk előtted a webáruház nyitás legfontosabb tudnivalóit!

A webáruház indítás alapjai

Egyeseknek néhány napba, míg másoknak hónapokba telik a webáruház indítás. Fel kell építeni a weboldal motorját, ki kell alakítani a design-t, képekkel és szöveges tartalommal kell megtölteni az oldalt. 

De a webáruház nyitás legfontosabb lépése, hogy be kell jegyeztetni a területi jegyzőnél. És ne felejtsük el a tevékenységi kör megjelölésénél szerepeltetni a „TEÁOR 4791” kódot, amivel foglalkozhatunk csomagküldő kiskereskedelemmel.

Mi következik a webáruház nyitás után?

Hát természetesen a vevőszerzés és ez bizony nagy kihívás! Látogatókat kell a webáruházunkba csalni és elérni, hogy vásárlókká váljanak. 

Kis érdekességképen: Szakértők szerint ahhoz, hogy elérjük, hogy a látogatóink vásárlókká avanzsáljanak, szükséges ismerni a  webmarketing területét. Ugyanakkor a legtöbb webáruház tulaj erről még csak nem is hallott. A legtöbben, miután rengeteg pénzt feccöltek az oldalukba, ölbe tett kézzel várakoznak arra, hogy valaki az oldalukra keveredjen és vásároljon.

De ház ugye ez volna a webáruházak legfőbb előnye, hogy képesek egészen picike piaci résre, célcsoportra is fókuszálni. Ezért egyenesen kötelező kiaknázni a keresőoptimalizálás előnyeit, hogy bárki, aki érdeklődhet irántunk vagy termékeink iránt, az meg is leljen bennünket!

Mire figyeljünk saját webáruház nyitás során?

A termék, illetve mikor elkezd körvonalazódni a kínálatunk, elengedhetetlen, hogy számításba vegyük az interneten vásárlók szokásait, és célszerű tisztában lenni a webáruházak buktatóival:

·       A vásárlónak tulajdonképpen nincs fizikai benyomása az üzletről és annak választékáról, illetve nem születik meg benne a bizalom a webáruház iránt.

Ellensúlyozás: a tulajdonossal és a webáruházzal kapcsolatos biztonsági és garanciális kérdések tisztázása pontos és részletes információkkal és ezek aktív kommunikációjával.

·       Az internetezés közben elforduló hibák, mint amilyen a félre kattintások, a letiltott oldalak és az esetlegesen rosszul összerakott vagy hibás weboldalak elvehetik a potenciális vásárló kedvét. 

Ellensúlyozás: Szakértő által profin felépített és biztonságos használatú, egyedi designú és felhasználó- illetve keresőbarát webáruház.

Mik a saját webáruház nyitás előnyei?

A vásárló részéről:

·       Az érdeklődőnek, az érdeklődő félnek ki sem kell tennie a lábát hazulról, hogy személyesen menjen el egy üzletbe nézelődni, és ennek okán nem is függ az boltban található készlettől

·       Az oldalon található termékleírások és vélemények alapján megtudhatja, miért előnyös az adott termék, árucikk megvásárlása

·       Az offline üzletekhez képest ugyanahhoz a termékhez még olcsóbban juthatnak hozzá, és az esetleges szállítási költség sem veszi el ettől a kedvüket

A webáruház tulajdonos részéről:

·       A webáruház fenntartása kifejezetten pénztárcabarát dolog: nem kell rezsiköltséget fizetni, nem kell az alkalmazottaknak fizetést adni (kivéve persze, ha nem egyedül viszed a webáruházat), és nincs szükség üzlethely bérlésére sem

·       24 órában kiszolgálja a vevőket

·       Elegendő kisebb raktárkészlet fenntartása

·       Bármilyen széles vevőkört ki lehet alakítani, hiszen a vevők nincsenek földrajzi térséghez kötve

·       Tutira nem lesz bolti lopás

Egy jó hozzászólás jó lenne

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük