Webáruház készítés útikalauzzal! Ebben a cikkben teljes képet kaphatsz a webshop készítés misztikájáról, hogyan kell elindítani, mik a fontos és kötelező teendőid illetve mit kell tenned azért, hogy ne csak megnyisd, hanem hosszú éveken át fenntarthass egy sikeres és eredményes vállalkozást.
Ez az egyetlen cikk felér egy gyorstalpaló tanfolyammal, mert itt tényleg mindent megtudhatsz, amire csak szükséged lehet!
A webáruhuház készítés nem más, mint egy jól felépített online bolt. Konkrétan egy háromemeletes áruház. Ha azt akarod, hogy webáruházad szinte tökéletes legyen, végig kell menned mind a három emeleten és megismerni a rád váró feladatokat, nehézségeket és rengeteget kell tanulnod ahhoz, hogy egy igazán sikeres webáruház tulajdonos lehess, mint amilyen az Amazon vagy Zappos cégek tulajai.
A webáruház készítés első lépései
Mielőtt ténylegesen is belevágnál a fejszédet a fába, pontosan kell tudnod, mit kívánsz eladni, van-e arra kereslet, egyáltalán ki a célcsoportod, egyszóval megéri-e a webshop készítés. Tisztába kell jönnöd a webáruház indítás legfontosabb tudnivalóival. Ugyanis a webáruház nyitás jogi követelményekkel is jár. De tetszik vagy sem a webáruház buktatóit is meg kell ismerned, hogy eleve elkerülhesd a hibázás lehetőségét.
Aztán a webáruház üzemeltetés szintén tele van kritériumokkal. Meg fogod látni, számos dologra szükséged van az induláshoz, az üzemeltetéshez (pl.: vállalkozói engedély, termék vagy szolgáltatás értékesítéséhez szükséges tevékenységi kör megléte) és mik azok a dolgok, amiket kötelezően fel kell tűnteted a weboldaladon. (pl.: cégnév, adószám, elérhetőségeid, stb.)
Folyamatosan képezned kell már magadat az elején, kezdve azzal, hogy megismered a vásárlók és az internetezők vásárlási szokásait.
Továbbá nem árt rendelkezned egy pontos marketing stratégiával és egy költségvetési tervvel. Az előbbi abban lesz a segítségedre, hogy rövid távú időszakokra, havi vagy háromhavi szintre lebontod azt, mit kívánsz elérni, mekkora bevételt, látogatottsági szintet, esetleg lájkszámot, hírlevélre feliratkozókat. Ki kell dolgoznod, hogy ezeket mivel is szeretnéd elérni. Tengernyi marketing tipp létezik erre, kezdve a szezonális kampányokkal egészen a nyereményjátékok és kedvezmények kommunikálásáig. Érdemes előre kitervelned, mivel szeretnél berobbanni a piacra és utána mivel fogod fenntartani a látogatók érdeklődési szintjét.
És ne feledkezz meg a költségvetési tervről sem. Légy őszinte magaddal és állapítsd meg, mennyi pénzed is van a webáruház készítéshez. De e téren sem maradsz magadra, a linkre kattintva kiváló tippeket találsz arra vonatkozólag, hogyan is oszd be a pénzedet úgy, hogy garantáltan jól járj!
A tényleges webáruház készítés lépései és árai
Ezen a szinten már biztosan tudod, hogy te mit fogsz forgalmazni és már minden előkészületet megtettél a webáruház nyitáshoz. Jöhet a tényleges webáruház készítés, vagyis szükséged lesz egy weboldalra. De milyen is legyen? Ez persze nagyban függ majd attól is, mennyi pénzed van rá. Ám mielőtt rögvest spórolni akarnál az ingyenes, (legalábbis annak, aki maga csinálja meg a honlapját) de kockázatokkal teli a webáruház motorok egyikével, milyen amilyen a WordPress, Joomla, Prestashop, Drupal, Opencart, Magento, Woocommerce úgynevezett nyíltforráskódú rendszer, érdemes megismerni őket és az alapján eldönteni, hogy valóban megéri-e az olcsóbb, ámde feltörhető, összezuhanó motor. Vagy választhatod a kicsivel drágább zártforráskodú rendszert, ami teljesen egyedi motorral készül, emiatt maximálisan egyedi feltörhetetlen. Mindig kérj árajánlatot a szimpatikus szakértőtől, akire a webshop készítését bíznád!
Itt találsz egy összefoglaló cikket, ami arról szól, hogy milyen webáruház rendszert válassz:
Mit kell tudni a Woocommerce-ről:
Mit kell tudni a Magento-rol:
Mit kell tudni az Opencart-rol:
Mit kell tudni a Drupal-rol:
Mit kell tudni a PrestaShop-rol:
Mit kell tudni a Joomla-rol:
Mit kell tudni a WordPress-rol:
Miután bölcsen megválasztottad a webáruház motorját, jöhet az igazi webáruház készítés lépésről-lépésre.
Meg kell álmodni azt a nem csak szép, de letisztult és könnyen áttekinthető designt, ami megragadja majd a figyelmet. Emellett olyan funkciókkal és elemekkel kell ellátni, minthogy felhasználóbarát legyen és keresőoptimalizált.
Mivelhogy az előbbi képes megfogni a látogatókat, mert minél egyszerűbb és könnyebb egy oldal kezelése annál jobban hozza meg a vásárláshoz a látogató kedvét. Kifejezetten fontos a felhasználói élmény és a bizalom növelése. A keresőoptimalizálás pedig azt a célt szolgálja, hogy a keresőben a legjobb helyezést érd el, és minél előrébb legyél.
Alaposan meg kell tervezni a webáruház minden elemét, a menüt, a szűrőket, a kategória oldalakat, a termékoldalt, a kosár oldalt, a landoló oldalt, a checkout oldalt, a főoldalt, mivelhogy a sikeres és eredményes webáruház kulcsa többek között a hatékonyság és az egyszerűség. Ez utóbbiak miatt lesz szükség a bankkártyás fizetés lehetőségére, amihez majd szerződést kell kötnöd egy bankkal. De célszerű azon is elgondolkozni, hogy lehet-e majd mondjuk a webáruházadban mobilon keresztül is fizetni és akkor mobilra is optimalizálnod kell az oldaladat.
Majd meg is kell időközben tölteni az webshopodat jól megírt, profi, izgalmas, vágykeltő, figyelemfelkeltő termékleírásokkal, minőségi képekkel és esetleg videókkal is. Ezek is hozzájárulnak a felhasználó élményhez.
Végezetül, le kell tudnod bonyolítani a szállítást is, ha csomagküldő kereskedőként is működsz. Mérd fel, hogy a te igényeidhez melyik szállító cég passzol a legjobban. Ebben segítséget nyújt cikksorozatunk, amelyben összeszedtük a DPD, a GLS, a DHL, a TNT, az MPL, a Vaterafutár, de még a bicajos futárszolgálat előnyeit és hátrányait is!
Vélemények más futárszolgálatokról:
DPD – https://www.dpd.com/hu
Ha kiváncsi vagy az emberek véleményére a DPD-ről, akkor kattints ide
DHL – http://www.dhl.hu/hu.html
Ha kiváncsi vagy az emberek véleményére a DHL-ről, akkor kattints ide
GLS – https://gls-group.eu/HU/hu/home
Ha kiváncsi vagy az emberek véleményére a GLS-ről, akkor kattints ide
UPS – https://www.ups.com/content/hu/hu/index.jsx
HajtásPajtás – http://hajtaspajtas.hu/
PedalExpress – http://pedalexpress.hu/
Pikk-Pakk – http://pikk-pakk.hu/
PostaPont – https://www.postapont.hu/
Ha kiváncsi az emberek véleményére a PostaPontokkal kapcsolatban, akkor kattintson ide
PickPackPont – http://www.pickpackpont.hu/
PostaAutomaták – https://www.posta.hu/csomagautomata
Webox – https://webox.hu/
FoxPost – https://www.foxpost.hu/
Itt pedig egy részletes cikket találsz, hogy melyik a legjobb futárszolgálat? Melyik a legjobb futárszolgálat?
A webáruház készítés „utolsó” simításai
Bár utolsó van írva, de tulajdonképpen egy webáruház készítés esetén sosincs olyan, hogy utolsó simítás, mert mindig van mit tenni. Bár a külsővel kapcsolatos fejlesztések lezárultak és megnyitottál, elkészült az oldalad, de az önmagában véve még nem fogja neked hozni a vásárlókat és termelni a pénzt.
Ezért ahogy az első emeleten is szóba került, itt lép majd életbe a marketing tervezés kivitelezése. Jöhetnek a szezonális kampányok, az akciók, az oldaladat népszerűsítése. Az utóbbi esetén óriási segítségedre lesz a Facebook is, ahol mindenképpen legyen majd a webáruházadnak egy külön oldala. Reklámozz bátran, ahol csak tudsz, de nem ész nélkül, mert a titok nyitja nem abban rejlik, hogy minél több pénzt ölsz bele, annál hatásosabb lesz. Például itt is találsz remek reklámozási tippeket.
Készíts statisztikákat havonta, hogy megtudd hányan találtak meg az oldaladat, milyen forrásokból és mit kerestek rajta. Használd hozzá a Google Analytics-et.
Legvégül pedig íme, egy jó tanács: tanulj,fejlődj és kommunikálj! Ez a hármasság adja meg a webáruházadnak a biztos jövőt és a sikert!
Most indítod az első webáruházadat?
Megtanítunk, hogyan üzemeltesd nyereségesen
a webáruházadat!
Webáruház készítés útikalauzzal! Ebben a cikkben teljes képet kaphatsz a webshop készítés misztikájáról, hogyan kell elindítani, mik a fontos és kötelező teendőid illetve mit kell tenned azért, hogy ne csak megnyisd, hanem hosszú éveken át fenntarthass egy sikeres és eredményes vállalkozást.
Ez az egyetlen cikk felér egy gyorstalpaló tanfolyammal, mert itt tényleg mindent megtudhatsz, amire csak szükséged lehet!
===============================================================
Figyelem! Fontos! – Ez a Galocaffe Magazin – Ha webáruházat szeretne indítani, akkor kattintson erre a linkre és ismerje meg a csapatunkat, referenciáinkat, árainkat és azt, hogy miben tudunk segíteni. Galocaffe Webáruház Fejlesztés –
===============================================================
A webáruhuház készítés nem más, mint egy jól felépített online bolt. Konkrétan egy háromemeletes áruház. Ha azt akarod, hogy webáruházad szinte tökéletes legyen, végig kell menned mind a három emeleten és megismerni a rád váró feladatokat, nehézségeket és rengeteget kell tanulnod ahhoz, hogy egy igazán sikeres webáruház tulajdonos lehess, mint amilyen az Amazon vagy Zappos cégek tulajai.
A webáruház készítés első lépései
Mielőtt ténylegesen is belevágnál a fejszédet a fába, pontosan kell tudnod, mit kívánsz eladni, van-e arra kereslet, egyáltalán ki a célcsoportod, egyszóval megéri-e a webshop készítés. Tisztába kell jönnöd a webáruház indítás legfontosabb tudnivalóival. Ugyanis a webáruház nyitás jogi követelményekkel is jár. De tetszik vagy sem a webáruház buktatóit is meg kell ismerned, hogy eleve elkerülhesd a hibázás lehetőségét.
Aztán a webáruház üzemeltetés szintén tele van kritériumokkal. Meg fogod látni, számos dologra szükséged van az induláshoz, az üzemeltetéshez (pl.: vállalkozói engedély, termék vagy szolgáltatás értékesítéséhez szükséges tevékenységi kör megléte) és mik azok a dolgok, amiket kötelezően fel kell tűnteted a weboldaladon. (pl.: cégnév, adószám, elérhetőségeid, stb.)
Folyamatosan képezned kell már magadat az elején, kezdve azzal, hogy megismered a vásárlók és az internetezők vásárlási szokásait.
Továbbá nem árt rendelkezned egy pontos marketing stratégiával és egy költségvetési tervvel. Az előbbi abban lesz a segítségedre, hogy rövid távú időszakokra, havi vagy háromhavi szintre lebontod azt, mit kívánsz elérni, mekkora bevételt, látogatottsági szintet, esetleg lájkszámot, hírlevélre feliratkozókat. Ki kell dolgoznod, hogy ezeket mivel is szeretnéd elérni. Tengernyi marketing tipp létezik erre, kezdve a szezonális kampányokkal egészen a nyereményjátékok és kedvezmények kommunikálásáig. Érdemes előre kitervelned, mivel szeretnél berobbanni a piacra és utána mivel fogod fenntartani a látogatók érdeklődési szintjét.
És ne feledkezz meg a költségvetési tervről sem. Légy őszinte magaddal és állapítsd meg, mennyi pénzed is van a webáruház készítéshez. De e téren sem maradsz magadra, a linkre kattintva kiváló tippeket találsz arra vonatkozólag, hogyan is oszd be a pénzedet úgy, hogy garantáltan jól járj!
A tényleges webáruház készítés lépései és árai
Ezen a szinten már biztosan tudod, hogy te mit fogsz forgalmazni és már minden előkészületet megtettél a webáruház nyitáshoz. Jöhet a tényleges webáruház készítés, vagyis szükséged lesz egy weboldalra. De milyen is legyen? Ez persze nagyban függ majd attól is, mennyi pénzed van rá. Ám mielőtt rögvest spórolni akarnál az ingyenes, (legalábbis annak, aki maga csinálja meg a honlapját) de kockázatokkal teli a webáruház motorok egyikével, milyen amilyen a WordPress, Joomla, Prestashop, Drupal, Opencart, Magento, Woocommerce úgynevezett nyíltforráskódú rendszer, érdemes megismerni őket és az alapján eldönteni, hogy valóban megéri-e az olcsóbb, ámde feltörhető, összezuhanó motor. Vagy választhatod a kicsivel drágább zártforráskodú rendszert, ami teljesen egyedi motorral készül, emiatt maximálisan egyedi feltörhetetlen. Mindig kérj árajánlatot a szimpatikus szakértőtől, akire a webshop készítését bíznád!
Itt találsz egy összefoglaló cikket, ami arról szól, hogy milyen webáruház rendszert válassz:
Mit kell tudni a Woocommerce-ről:
Mit kell tudni a Magento-rol:
Mit kell tudni az Opencart-rol:
Mit kell tudni a Drupal-rol:
Mit kell tudni a PrestaShop-rol:
Mit kell tudni a Joomla-rol:
Mit kell tudni a WordPress-rol:
Miután bölcsen megválasztottad a webáruház motorját, jöhet az igazi webáruház készítés lépésről-lépésre.
Meg kell álmodni azt a nem csak szép, de letisztult és könnyen áttekinthető designt, ami megragadja majd a figyelmet. Emellett olyan funkciókkal és elemekkel kell ellátni, minthogy felhasználóbarát legyen és keresőoptimalizált.
Mivelhogy az előbbi képes megfogni a látogatókat, mert minél egyszerűbb és könnyebb egy oldal kezelése annál jobban hozza meg a vásárláshoz a látogató kedvét. Kifejezetten fontos a felhasználói élmény és a bizalom növelése. A keresőoptimalizálás pedig azt a célt szolgálja, hogy a keresőben a legjobb helyezést érd el, és minél előrébb legyél.
Alaposan meg kell tervezni a webáruház minden elemét, a menüt, a szűrőket, a kategória oldalakat, a termékoldalt, a kosár oldalt, a landoló oldalt, a checkout oldalt, a főoldalt, mivelhogy a sikeres és eredményes webáruház kulcsa többek között a hatékonyság és az egyszerűség. Ez utóbbiak miatt lesz szükség a bankkártyás fizetés lehetőségére, amihez majd szerződést kell kötnöd egy bankkal. De célszerű azon is elgondolkozni, hogy lehet-e majd mondjuk a webáruházadban mobilon keresztül is fizetni és akkor mobilra is optimalizálnod kell az oldaladat.
Majd meg is kell időközben tölteni az webshopodat jól megírt, profi, izgalmas, vágykeltő, figyelemfelkeltő termékleírásokkal, minőségi képekkel és esetleg videókkal is. Ezek is hozzájárulnak a felhasználó élményhez.
Végezetül, le kell tudnod bonyolítani a szállítást is, ha csomagküldő kereskedőként is működsz. Mérd fel, hogy a te igényeidhez melyik szállító cég passzol a legjobban. Ebben segítséget nyújt cikksorozatunk, amelyben összeszedtük a DPD, a GLS, a DHL, a TNT, az MPL, a Vaterafutár, de még a bicajos futárszolgálat előnyeit és hátrányait is!
Vélemények más futárszolgálatokról:
DPD – https://www.dpd.com/hu
Ha kiváncsi vagy az emberek véleményére a DPD-ről, akkor kattints ide
DHL – http://www.dhl.hu/hu.html
Ha kiváncsi vagy az emberek véleményére a DHL-ről, akkor kattints ide
GLS – https://gls-group.eu/HU/hu/home
Ha kiváncsi vagy az emberek véleményére a GLS-ről, akkor kattints ide
UPS – https://www.ups.com/content/hu/hu/index.jsx
HajtásPajtás – http://hajtaspajtas.hu/
PedalExpress – http://pedalexpress.hu/
Pikk-Pakk – http://pikk-pakk.hu/
PostaPont – https://www.postapont.hu/
Ha kiváncsi az emberek véleményére a PostaPontokkal kapcsolatban, akkor kattintson ide
PickPackPont – http://www.pickpackpont.hu/
PostaAutomaták – https://www.posta.hu/csomagautomata
Webox – https://webox.hu/
FoxPost – https://www.foxpost.hu/
Itt pedig egy részletes cikket találsz, hogy melyik a legjobb futárszolgálat? Melyik a legjobb futárszolgálat?
A webáruház készítés „utolsó” simításai
Bár utolsó van írva, de tulajdonképpen egy webáruház készítés esetén sosincs olyan, hogy utolsó simítás, mert mindig van mit tenni. Bár a külsővel kapcsolatos fejlesztések lezárultak és megnyitottál, elkészült az oldalad, de az önmagában véve még nem fogja neked hozni a vásárlókat és termelni a pénzt.
Ezért ahogy az első emeleten is szóba került, itt lép majd életbe a marketing tervezés kivitelezése. Jöhetnek a szezonális kampányok, az akciók, az oldaladat népszerűsítése. Az utóbbi esetén óriási segítségedre lesz a Facebook is, ahol mindenképpen legyen majd a webáruházadnak egy külön oldala. Reklámozz bátran, ahol csak tudsz, de nem ész nélkül, mert a titok nyitja nem abban rejlik, hogy minél több pénzt ölsz bele, annál hatásosabb lesz. Például itt is találsz remek reklámozási tippeket.
Készíts statisztikákat havonta, hogy megtudd hányan találtak meg az oldaladat, milyen forrásokból és mit kerestek rajta. Használd hozzá a Google Analytics-et.
Legvégül pedig íme, egy jó tanács: tanulj,fejlődj és kommunikálj! Ez a hármasság adja meg a webáruházadnak a biztos jövőt és a sikert!
Most indítod az első webáruházadat?
Megtanítunk, hogyan üzemeltesd nyereségesen
a webáruházadat!
Webáruház készítés útikalauzzal!
Ebben a cikkben teljes képet kaphatsz a webshop készítés misztikájáról, hogyan
kell elindítani, mik a fontos és kötelező teendőid illetve mit kell tenned
azért, hogy ne csak megnyisd, hanem hosszú éveken át fenntarthass egy sikeres
és eredményes vállalkozást.
Ez az egyetlen cikk felér egy gyorstalpaló
tanfolyammal, mert itt tényleg mindent megtudhatsz, amire csak szükséged lehet!
===============================================================
Figyelem! Fontos! – Ez a Galocaffe Magazin – Ha
webáruházat szeretne indítani, akkor kattintson erre a linkre és
ismerje meg a csapatunkat, referenciáinkat, árainkat és azt,
hogy miben tudunk segíteni. Galocaffe Webáruház Fejlesztés –
===============================================================
A webáruhuház készítés nem más, mint egy jól felépített online bolt. Konkrétan egy háromemeletes áruház. Ha azt akarod, hogy webáruházad szinte tökéletes legyen, végig kell menned mind a három emeleten és megismerni a rád váró feladatokat, nehézségeket és rengeteget kell tanulnod ahhoz, hogy egy igazán sikeres webáruház tulajdonos lehess, mint amilyen az Amazon vagy Zappos cégek tulajai.
A webáruház készítés első lépései
Mielőtt ténylegesen is belevágnál a fejszédet a fába, pontosan kell tudnod, mit kívánsz eladni, van-e arra kereslet, egyáltalán ki a célcsoportod, egyszóval megéri-e a webshop készítés. Tisztába kell jönnöd a webáruház indítás legfontosabb tudnivalóival. Ugyanis a webáruház nyitás jogi követelményekkel is jár. De tetszik vagy sem a webáruház buktatóit is meg kell ismerned, hogy eleve elkerülhesd a hibázás lehetőségét.
Aztán a webáruház üzemeltetés szintén tele van kritériumokkal. Meg fogod látni, számos dologra szükséged van az induláshoz, az üzemeltetéshez (pl.: vállalkozói engedély, termék vagy szolgáltatás értékesítéséhez szükséges tevékenységi kör megléte) és mik azok a dolgok, amiket kötelezően fel kell tűnteted a weboldaladon. (pl.: cégnév, adószám, elérhetőségeid, stb.)
Folyamatosan képezned kell már magadat az elején, kezdve azzal, hogy megismered a vásárlók és az internetezők vásárlási szokásait.
Továbbá nem árt rendelkezned egy pontos marketing stratégiával és egy költségvetési tervvel. Az előbbi abban lesz a segítségedre, hogy rövid távú időszakokra, havi vagy háromhavi szintre lebontod azt, mit kívánsz elérni, mekkora bevételt, látogatottsági szintet, esetleg lájkszámot, hírlevélre feliratkozókat. Ki kell dolgoznod, hogy ezeket mivel is szeretnéd elérni. Tengernyi marketing tipp létezik erre, kezdve a szezonális kampányokkal egészen a nyereményjátékok és kedvezmények kommunikálásáig. Érdemes előre kitervelned, mivel szeretnél berobbanni a piacra és utána mivel fogod fenntartani a látogatók érdeklődési szintjét.
És ne feledkezz meg a költségvetési tervről sem. Légy őszinte magaddal és állapítsd meg, mennyi pénzed is van a webáruház készítéshez. De e téren sem maradsz magadra, a linkre kattintva kiváló tippeket találsz arra vonatkozólag, hogyan is oszd be a pénzedet úgy, hogy garantáltan jól járj!
A tényleges webáruház készítés lépései és árai
Ezen a szinten már biztosan tudod, hogy te mit fogsz forgalmazni és már minden előkészületet megtettél a webáruház nyitáshoz. Jöhet a tényleges webáruház készítés, vagyis szükséged lesz egy weboldalra. De milyen is legyen? Ez persze nagyban függ majd attól is, mennyi pénzed van rá. Ám mielőtt rögvest spórolni akarnál az ingyenes, (legalábbis annak, aki maga csinálja meg a honlapját) de kockázatokkal teli a webáruház motorok egyikével, milyen amilyen a WordPress, Joomla, Prestashop, Drupal, Opencart, Magento, Woocommerce úgynevezett nyíltforráskódú rendszer, érdemes megismerni őket és az alapján eldönteni, hogy valóban megéri-e az olcsóbb, ámde feltörhető, összezuhanó motor. Vagy választhatod a kicsivel drágább zártforráskodú rendszert, ami teljesen egyedi motorral készül, emiatt maximálisan egyedi feltörhetetlen. Mindig kérj árajánlatot a szimpatikus szakértőtől, akire a webshop készítését bíznád!
Itt találsz egy összefoglaló cikket, ami arról szól, hogy milyen webáruház
rendszert válassz:
Mit kell tudni a Woocommerce-ről:
Mit kell tudni a Magento-rol:
Mit kell tudni az Opencart-rol:
Mit kell tudni a Drupal-rol:
Mit kell tudni a PrestaShop-rol:
Mit kell tudni a Joomla-rol:
Mit kell tudni a WordPress-rol:
Miután bölcsen megválasztottad a webáruház motorját,
jöhet az igazi webáruház készítés lépésről-lépésre.
Meg kell álmodni azt a nem csak szép, de letisztult és könnyen áttekinthető
designt, ami megragadja majd a figyelmet. Emellett olyan funkciókkal és
elemekkel kell ellátni, minthogy felhasználóbarát legyen és keresőoptimalizált.
Mivelhogy az előbbi képes megfogni a látogatókat, mert minél egyszerűbb és
könnyebb egy oldal kezelése annál jobban hozza meg a vásárláshoz a látogató
kedvét. Kifejezetten fontos a felhasználói élmény és a bizalom növelése. A
keresőoptimalizálás pedig azt a célt szolgálja, hogy a keresőben a
legjobb helyezést érd el, és minél előrébb legyél.
Alaposan meg kell tervezni a webáruház minden elemét, a menüt, a szűrőket, a kategória oldalakat, a termékoldalt, a kosár oldalt, a landoló oldalt, a checkout oldalt, a főoldalt, mivelhogy a sikeres és eredményes webáruház kulcsa többek között a hatékonyság és az egyszerűség. Ez utóbbiak miatt lesz szükség a bankkártyás fizetés lehetőségére, amihez majd szerződést kell kötnöd egy bankkal. De célszerű azon is elgondolkozni, hogy lehet-e majd mondjuk a webáruházadban mobilon keresztül is fizetni és akkor mobilra is optimalizálnod kell az oldaladat.
Majd meg is kell időközben tölteni az webshopodat jól megírt, profi, izgalmas, vágykeltő, figyelemfelkeltő termékleírásokkal, minőségi képekkel és esetleg videókkal is. Ezek is hozzájárulnak a felhasználó élményhez.
Végezetül, le kell tudnod bonyolítani a szállítást is, ha csomagküldő kereskedőként is működsz. Mérd fel, hogy a te igényeidhez melyik szállító cég passzol a legjobban. Ebben segítséget nyújt cikksorozatunk, amelyben összeszedtük a DPD, a GLS, a DHL, a TNT, az MPL, a Vaterafutár, de még a bicajos futárszolgálat előnyeit és hátrányait is!
Vélemények más futárszolgálatokról:
DPD – https://www.dpd.com/hu
Ha kiváncsi vagy az emberek
véleményére a DPD-ről, akkor kattints ide
DHL – http://www.dhl.hu/hu.html
Ha kiváncsi vagy az emberek
véleményére a DHL-ről, akkor kattints ide
GLS – https://gls-group.eu/HU/hu/home
Ha kiváncsi vagy az emberek
véleményére a GLS-ről, akkor kattints ide
UPS – https://www.ups.com/content/hu/hu/index.jsx
HajtásPajtás – http://hajtaspajtas.hu/
PedalExpress – http://pedalexpress.hu/
Pikk-Pakk – http://pikk-pakk.hu/
PostaPont – https://www.postapont.hu/
Ha kiváncsi az emberek
véleményére a PostaPontokkal kapcsolatban, akkor kattintson ide
PickPackPont – http://www.pickpackpont.hu/
PostaAutomaták – https://www.posta.hu/csomagautomata
Webox – https://webox.hu/
FoxPost – https://www.foxpost.hu/
Itt pedig egy részletes cikket találsz, hogy melyik a legjobb futárszolgálat? Melyik a legjobb futárszolgálat?
A webáruház készítés „utolsó” simításai
Bár utolsó van írva, de tulajdonképpen egy webáruház készítés esetén sosincs olyan, hogy utolsó simítás, mert mindig van mit tenni. Bár a külsővel kapcsolatos fejlesztések lezárultak és megnyitottál, elkészült az oldalad, de az önmagában véve még nem fogja neked hozni a vásárlókat és termelni a pénzt.
Ezért ahogy az első emeleten is szóba került, itt lép majd életbe a marketing tervezés kivitelezése. Jöhetnek a szezonális kampányok, az akciók, az oldaladat népszerűsítése. Az utóbbi esetén óriási segítségedre lesz a Facebook is, ahol mindenképpen legyen majd a webáruházadnak egy külön oldala. Reklámozz bátran, ahol csak tudsz, de nem ész nélkül, mert a titok nyitja nem abban rejlik, hogy minél több pénzt ölsz bele, annál hatásosabb lesz. Például itt is találsz remek reklámozási tippeket.
Készíts statisztikákat havonta, hogy megtudd hányan találtak meg az oldaladat, milyen forrásokból és mit kerestek rajta. Használd hozzá a Google Analytics-et.
Legvégül pedig íme, egy jó tanács: tanulj,fejlődj és kommunikálj! Ez a hármasság adja meg a webáruházadnak a biztos jövőt és a sikert!
Most indítod az első webáruházadat?
Megtanítunk, hogyan üzemeltesd nyereségesen
a webáruházadat!
Az első lépésről lépésre követhető, és lemásolható magyar nyelvű kézikönyv, amely segít abban, hogy a webáruházad sikeres legyen és ne egy pénztemető. Csak azzal, hogy követed a könyvben leírtakat súlyos százezreket spórolhatsz meg.